diákok
A program az olvasási élmények feldolgozását a 21. századi digitális eszközökkel támogatja, célja a tanulók digitális írástudásának fejlesztése és az olvasás népszerűsítése. Három modulból áll: az elsőben címkefelhő készítésével a résztvevők az olvasott mű kulcsfogalmait jelenítik meg vizuálisan; a másodikban gondolattérképet hoznak létre a cselekmény és összefüggések ábrázolására; a harmadikban infografikával mutatják be az adatokat, eseményeket és hangsúlyos elemeket.
A T.E.S.L.A.-projekt három modulból álló, élménypedagógiai elemekre épülő programsorozat, amelyet könyvtári környezetben valósítanak meg. Az első modul során a diákok fizikai kísérleteket végeznek, és Nikola Tesla életével, találmányaival ismerkednek meg egy interaktívan berendezett „Tesla-dolgozószobában”. A második modulban saját robotokat építenek egyszerű alkatrészekből, valamint alap szintű programozási feladatokat oldanak meg a Scratch platform segítségével.
1. A polcok helyének megtervezése, kialakítása.
2. Jelentkezési lap elkészítése.
3. Az örökbefogadás kereteinek átgondolása, rögzítése (meddig kell csinláni, milyen tartalmak helyezhetők el a polcon stb.).
4. A lehetőség meghirdetése.
5. A keretek ismertetése az örökbefogadókkal.
4. A polcok állapotának és tartalmainak folyamatos ellenőrzése.
5. Ha szükséges, várólista fenntartása, az újabb "örökbefogadók" értesítése.
Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by
WeebPal.