diákok

Olvasási élmény feldolgozása a XXI. században

A program az olvasási élmények feldolgozását a 21. századi digitális eszközökkel támogatja, célja a tanulók digitális írástudásának fejlesztése és az olvasás népszerűsítése. Három modulból áll: az elsőben címkefelhő készítésével a résztvevők az olvasott mű kulcsfogalmait jelenítik meg vizuálisan; a másodikban gondolattérképet hoznak létre a cselekmény és összefüggések ábrázolására; a harmadikban infografikával mutatják be az adatokat, eseményeket és hangsúlyos elemeket.

T.E.S.L.A.-projekt – természettudomány a könyvtárban

A T.E.S.L.A.-projekt három modulból álló, élménypedagógiai elemekre épülő programsorozat, amelyet könyvtári környezetben valósítanak meg. Az első modul során a diákok fizikai kísérleteket végeznek, és Nikola Tesla életével, találmányaival ismerkednek meg egy interaktívan berendezett „Tesla-dolgozószobában”. A második modulban saját robotokat építenek egyszerű alkatrészekből, valamint alap szintű programozási feladatokat oldanak meg a Scratch platform segítségével.

Fogadj örökbe egy polcot!

1. A polcok helyének megtervezése, kialakítása.

2. Jelentkezési lap elkészítése.

3. Az örökbefogadás kereteinek átgondolása, rögzítése (meddig kell csinláni, milyen tartalmak helyezhetők el a polcon stb.).

4. A lehetőség meghirdetése. 

5. A keretek ismertetése az örökbefogadókkal.

4. A polcok állapotának és tartalmainak folyamatos ellenőrzése.

5. Ha szükséges, várólista fenntartása, az újabb "örökbefogadók" értesítése.


Corporate Site - This is a contributing Drupal Theme
Design by WeebPal.